hallo allemaal

dinsdag 26 juni 2012

Schilderen...

Slaapkamer schilderen...

Onze slaapkamer was gedateerd en "versleten", dus nieuwe matrassen.
Echter het werden nieuwe kasten, nieuwe boxspring, frisse muren en gordijnen en dan...???

Achter het bed hebben we een houten plaat waar ik voorheen een heleboel fotolijstjes met foto's op had hangen.

De vraag was wil ik dit nog?

Na enkele weken van rust heb ik besloten om er een schildering op aan te brengen.
Maar wat.........en toen was het er opeens!

Iets heel straks, maar ook weer niet...

Gisteren was het moment. Na heel wat teken, pas, knip en meetwerk een sjabloon gemaakt.
Nu staat het in de verf te drogen.
Ik hoop dat het wordt zoals ik het me voorstel, want dat is altijd de vraag.

Morgen haal ik de sjablonen er af, spannend...



Maar zo ziet het er nu uit...
fijne avond,  Paulina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten