hallo allemaal

vrijdag 29 juni 2012

cadeau...koker

Cadeautje....

Ik vind het altijd nodig om aan een cadeautje wat extra aandacht te besteden.
Een saaie enveloppe kan niet...(vind ik).

Tijdens het eten van wat lekkers (chips) bedacht ik dat je met die kokers ook iets kon doen.
Voor een trommel te klein, maar wat dan?

Je kunt ze pimpen.....tot cadeauverpakking!!!
Dus aan de slag en kijk eens...




Een hele stoere koker...en geen saaie enveloppe!

Met wat inpakpapier, behangpapier en wat glitterstenen was het zo gemaakt.
Wat mij betreft komen er nog meer, alhoewel al die chips niet zo goed voor mijn lijn is!

Er past best veel in...telefoonhoes, pennen, veel snoep, nog meer geld, zonnebril en nog veel meer.

Deze is dus voor een geslaagde!!!

Doei, Paulina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten