hallo allemaal

zaterdag 28 juli 2012

vakantie....

Vakantie....

Wat zie ik nou...
Mijn laatste bericht tijdens mijn vakantie is niet geplaatst.
Ik was in de verontstelling dat ik nog een berichtje had geplaatst dat we het drie weken rustig en relax aan gingen doen, maar...........helaas!!!

Het staat als concept en niet als bericht (dom dom).

Nou ja.......we zijn er weer. Ik heb alweer een weekje gewerkt.


Tijdens de vakantie hebben we veel ondernomen.

We hebben het hele land doorkruist. In Friesland kwam ik een leuke wol/stofwinkel tegen waar ik een kleurig bolletje wol heb gekocht. Daar zit je dan in je auto...geen breinaalden.
Tijdens een stop bij "Mac", het originele idee om te breien op de stokjes van de ballonen.....
en het werkt!!!!






Deze zomerse sjaal is nog niet helemaal klaar en blijft dus lekker in de auto voor onderweg!!!
Als hij klaar is zal ik er zeker een foto van plaatsen.



Een middag hebben we het blote voetenpad gelopen....een wens van Finn.





 Heerlijk, gewoon wandelen op je blote voeten. Er is goed over nagedacht want je ervaart verschillende ondergronden. En natuurlijk verschillende hindernissen die voor hilariteit zorgen.


groetjes, Paulina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten